پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

انتشار 250 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس

سردار گرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، از چاپ 250 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس تنها در یکی از انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

سردار حمیدرضا گرامی روز گذشته در حاشیه همایش پاسداشت ادبیات جهاد و پایداری در همدان با بیان اینکه به عنوان نماینده کوچک در حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و کسانی که با ما همکاری دارند در تقریر آثار فاخر کار می‌کنم، اظهار کرد: این فرهنگ باید روز به روز در بین نسل جوان با شیوه‌های جدید و بررسی کارشناسی بیشتر ترویج یابد.

وی با بیان اینکه نگارش‌های صحیح و عمیق از تاریخ دفاع مقدس مفتخر به مدال تقریظ از سوی مقام معظم رهبری می‌شوند، افزود: امروز نیز شاهد رونمایی از تقریظ رهبری بر چهار کتاب دفاع مقدس استان بودیم که مایه مباهات برای نویسندگان این دیار است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه در حوزه نشر آثار دفاع مقدس با همه نویسندگان همکاری و مشارکت داریم، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش نگارش و کار در حوزه ادبیات پایداری باشیم و بتوانیم حوزه دفاع مقدس را بیشتر و بهتر معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95 چاپ کتاب فقط در یکی از انتشارات ما به 250 نسخه رسید که این تعداد در این حوزه حماسی بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

سردار گرامی در خصوص حمایت‌هایی که از نویسندگان این حوزه صورت می‌گیرد، بیان کرد: علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی، حمایت‌هایی در حوزه ویرایش و چاپ نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی دارد تا به لحاظ کیفیت متن کمک کند، گفت: در بنیاد کارشناسانی هستند که برای تطبیق واقعیت‌ها و اینکه سندیت‌ها مخدوش نباشد و نسل آینده را با واقعیت‌ها آشنا کنیم، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

م.ه/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید